Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, March 28, 2013

Hai Obat hai obat mari makan obat

Pagi-pagi gigih pergi klinik sebabnya Kimi dah 1 minggu on off demam.. Siang sihat walafiat, malam panas garing badannya. Pastu koh keh koh keh batuk cam orang tua. Hingus lak meleleh klu kumpul-kumpul dah boleh wat cendol.. yuksss geli pulak aku baca ayat ni hahah..

Dan sebabnya kedua pulak, aku nak ubat sebab aku sendiri pun dah jangkit dengan anak-anak aku. 3 hari dah demam malam. Tak cukup tido sebab dari Jumaat malam sampai Isnin malam berjaga malam. So Selasa terus flat. Selasa flat tapi hari ni baru nak cari ubat hihihi...
Ubat untuk aku


Ubat untuk Kimi

Hari ni gak gigih datang ofis walaupun doktor kat klinik tadi tanya nak mc ke tak tapi aku jawab tak nak... Sebab pertama nak datang ofis gak dah 2 hari aku tak gi kerja takut kerja melambak, emel bos pun aku tak cek takut ada yang urgent. Sebab kedua bos takde, cuti so boleh rileks skit, sebab ketiga aku ingatkan hari ni last day adik aku tu sebelum dia terbang ke Sarawak untuk bersalin, ghopenya esok.. cehhhhh!!!!

HaHahhaah tapi padahal sekarang dah nyesal pulak tak amik MC.. Arghhh!! Ubat doktor bagi dah la semua mengantuk, so aku just telan antibiotik dengan ubat sakit tekak je.. Batuk, selsema dan demam, balik karang baru sentuh.

Hari gak aku bawak hero aku yang sulong tu. Bos takde berani la bawak dia gi ofis, kesnya malas nak patah balik hantar dia pergi nursery, lagipun dah beso takde buat perangai sangat habis kuat nak main game, nak tengok YT, tapi sini mana boleh buka YT, kena block.

Banyak cite nak story, nanti la update lagi blog, nak gi kantin cari makanan..  Doakan kami sekeluarga sihat yer.. Macehhh

4 comments:

P.A. said...

samala kita Nge...aku pun dh askit tekak...mlsnya nmk pegi check...smlm sapu air daun rambutan...ok sikit xberapa panas bdn ni...tp kepala skt lg skit2 nie...waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

eima said...

semoga cepat sembuh bunga ko sakit lagi kesian kat anak2 ... kang keisn jugak ko penat melayan

Tukang Karut said...

aku benci makan ubat...

Kesuma Angsana said...

moga semuanyer dah ok ye skang!