Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, March 6, 2013

Langkawi Part 3: Pemandangan Indah

Lamanya baru nak up sambungan pergi Langkawi tu ek hahahaah.. takpe, aku nak gak tempek cite percutian keluarga ni untuk kenangan masa tua aahahah..

 Masa on the way ke Beras Terbakar, ada nampak signboard "Pemandangan Indah" so kitorang cam teruja la, cantik sangat ke tempat tu sampai dinamakan Pemandangan Indah. So balik dari Beras Terbakar tu abang aku stop kat kaki bukit Pemandangan Indah tu.

Rupanya bila naik anak tangga tu, kita akan nampak pemandangan dari atas bukit Lapangan Terbang Langkawi. Boleh tengok kapal terbang berlepas dan mendarat, so agak cantik la pemandangan tu. Anak-anak pun teruja bila dapat tengok kapal terbang landing..

Alaa gambar dalam hp aku tak banyak laa.. asiknya lupe nak bluetooth  gambar dari hp hubby. Nanti dah amik update lain la..

Pose ala-ala gedik haahahah..

Cucu-cucu teruna Md Daud bersantai

Tinggi okeh bukit ni..tapi anak-anak aku dan anak sedara aku ni, rileks je turun tangga sambil lari.. sabooo jela..
Mana pemandangan cantik? HAahahha.. kan dah cakap dalam HP aku takde banyak gambo, nanti ekkk aku amik dari HP hubby aku ahahahah..

p/s: Takde mood laa ari ni, rasa nak bercuti dengan family sendiri aje.. ermnnn..


4 comments:

MRS. K said...

bapa kali pi langkawi tak penah singgah sini.. dok lalu depan tu je huhu

Nana said...

Penah singgah tp xnaik pon haha sebab malas mendaki tangga

eima said...

kecik2 aku pi sini .. ni tmpt tgk anak bulan klu kat langkawi ni ...nama bukit ni bukit pemandangan indah

bunga_rose said...

Mrs.K:
kitorang singgah semata nak tengok betol ke indah seperti nama haahaha

Nana:
Rugi laa tak naik tangga, angin kuat wooo hihihihi

eima:
Sebbaik ko betulkan aku, ahhaahah... laki aku la ni ckp pemandangan cantik, padan aku rasa lain je nama tempat tu hahaahh