Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, March 7, 2013

Langkawi: Pemandangan Indah lagi...

Tak puas hati post semalam sebab tak banyak gambar kat situ yang aku letak. Lani dah amik gambar dari hp hubby nak taruk gak kat blog. Sini kekal so leh kenang sampai tua, tak payah print anak cucu boleh tengok kat blog je sejarah atok nenek dia zaman memuda haahahah... laaaaa sangat kann..

 Time ni tenghari, so kalau ambil gambar mengadap ke pemandangan indah tu, muka nampak gelap, so nampak laaa hutan je belakang tu, bukan airport kat depan kami tu...

Eqal ngamuk nak turun, nak jalan tak nak dipegang

Ko tengok tuuu
 Hai laa anak, nak dapat bergambar lengkap sekeluarga sikit punya seksa okeh..

Tu belakang aku tu jalanraya, klu korang nak gi sini dia tepi jalan je.. on the way nak gi airport atau pantai-pantai kot... aahahahah.. agaknya laaa...

Nampak tu.. airport Langkawi la tu yang ad bangunan sikit-sikit tu...

My soul, my heart

Wajah kesayangan ambee forever
Mak ayah pun santai je dok sini sebab angin dia kuat, sejuk je dok atas ni walaupun cuaca haiyaaaa sangat panas wooooo..

Korang yang nak gi Langkawi, better prepared, sebab cuaca panas sangat masa aku gi ari tu.. So, tak payah sediakan pakaian tebal-tebal macamkan ko ingat Langkawi tu sejuk. Sapa yang fikir camtu? Tuuu abang kesayangan aku tu, boleh dia gebang isteri dia suruh bawak baju sejuk untuk dia dan anak-anak sebab Langkawi sejuk. Ingat nak gi Genting or Cameron ke apa tah abang aku tu hahahahah...

Sebbaik laaa kak ipo aku tanya aku, kalau tak, sesia angkut baju berat-berat naik feri bagai hihihihi...

1 comment:

eima said...

tak penah hayat pulau nk sejuk wei .. hahahaha