Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, March 19, 2013

Pagi vs Petang

 Bila dah dok sorang-sorang dalam bilik mula laa tangan nak ketip gambar sendiri hahahaahh... 

Ni muka fresh pagi tadi..



Yang ni pulak petang, lepas cuci muka, tunaikan kewajiban bagai..


Lain ek muka aku bila pakai shawl nampak inner, sebab pagi tadi member aku tegur, eh akak, nampak lain... Sebab ada 2,3 lawyer dalam lif tu aku segan nak tanya, kenapa, buruk ek? Ke lagi comel ekekekeekek...

Hubby ok kalau aku pakai bawal or selendang, tapi dia pantang aku pakai tudung express yang berawning tu.. Sebab dia cakap aku tak sesuai pakai tudung tu, cam bibik endon katanya cesss sungguh!!!!

12 comments:

deelira@deeliraz said...

ko sama cam aku..kalau pakai shawl g opis.. pagi pesen lain.. after sembahyang pesen lain dah hahaha. tp aku musykil.. gambo pertama xde bunga.. gambo bawah tu ada bunge cinonet plak atas bahu.. mana bunga tu asalnye? hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

maintain comel gtu..hihi

bunga_rose said...

deelira:
sobat ku sayang, ada aaaa bunga.. so tak tengok bebetul ni.. hihihi...

aku gitu sokmo pakai selendang, kadang 3,4 kali berubah dalam sehari hahaahah..

bunga_rose said...

nuyui:
hikhikh... comei ye, macehhh, malu kite haahahaah..

♥cikmOt♥ said...

samalah cam akak...pakai yang ada awning tu memang cam bibik...erkkk

lizz said...

cantik...pesen yang lepas solat tu lawa...kena dengan bentuk muka..

bunga_rose said...

cikmot:
hahaahah... saya pakai rasa ok je.. tp dah suami tak suka, takde la nak pakai lagi hahaahah..

lizz:
mekaceh.. ooo.. yang lepas solat ek sesuai, ok lepas ni pakai cam pattern ke 2 jela haahahah pantang orang puji ^_^

eima said...

aku suka ko tak pakai inner wei lagi comey wei....

Kesuma Angsana said...

dua2 pun nampak ok !

bunga_rose said...

eima:
hikhik... malu gue.. tp mmg biasa aku pakai tak nmpk inner pun, klu nmpk inner mesti jadi senget benget hahaha

mamyharraz said...

menten comel.

NM02 said...

aku pun cam tu, pegi lain, balik lain... pergi nmpk inner, balik inner tesorok.. hehehe