Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, March 20, 2013

Patut la rajin sangat, rupanya...

Dulu, pagi-pagi tukang hantar anak-anak gi sekolah dan rumah pengasuh aku sorang. Tapi sejak asyiknya punch kad merah, bulan ni dah 2 kali terus mintak tolong hubby hantar salah sorang.

So, ari tu ada la sembang-sembang dengan hubby pasal sekolah Kimi. Katanya pagi-pagi muka Kimi monyok cam kena paksa pegi sekolah. Aku iyakan sebab memang pun nak suruh keluar dari kereta sikit punya slow pergerakan, sakit jiwa aku yang selalu lambat nak ke pejabat.

Pastu kata hubby lagi, bagus yer, cikgu-cikgu dia sambut anak-anak sampai ke kereta moto. Eermnnn dah swasta harusla layanan lebih sikit kan.

Saja tanya hubby, berapa cikgu datang sambut Kimi? Ko tau jawapan dia berapa, kadang 2, kadang 3. Hamboiiiiiiii!!! Padan laaa suka sangat nak hantar Kimi je pagi-pagi, kalau aku suruh hantar Eqal tak nak, rupanya ada anak-anak dara comel boleh tatap pagi-pagi yer bang???

Siap katanya apa tau, mesti cikgu-cikgu Kimi ingat abang ni abang Kimi kan, tu yang pakat berebut nak sambut Kimi tu, sebab nak jumpa abang. Huhhhh!! Bernanah je telinga aku ni mendengar!!

Apsal time aku hantar, sorang je cikgu yang sambut Kimi???? Ermnnn... agak meragukan situasi disitu...

9 comments:

Zuraidah Butang said...

heheh alah laki2 bese ah tu...tapi hati die tetap pada isteri..

mRs.aiRmaN haViT said...

lepas ni kena tukar pulok..hubby hntr eqal..akk hntr kimi..hahaa..

♥cikmOt♥ said...

ok bang, lepas ni biar ayang anto kimi...abang anto eqal...lalala

deelira@deeliraz said...

huk huk huk... :P

eima said...

hahahah laki aku sama cam laki mu ... seb baik telinga aku ni dah pekak so tak effect pe pun ke aku ayat2 bisa die tu

NM02 said...

nnt kau ikot sekali masa p hantar. kompem lepas tu yang dua tiga orang tu jadik sorang. hahaha

fazilzura said...

jeng jeng jeng ...

** salam kenalannnn

bunga_rose said...

Zuraidah Butang:
Akak suke komen ko dik haahaha... harap-harap camtu laaa aminnn ^__^

Mrs. Airman:
ahhahah... takpela, bio je dia hantar, klu anto eqal kena pusing jauh

Cikmot:
haahahaha... takut nanti dia cakap hantar la dua2 sendiri hahhah...

deelira:
batuk ko zue?

eima:
laki aku baru nak berjinak2 gurau2 bisa camtu weh bertabahlah ahaahah

NM02:
tak boleh nak ikot, dia keje KL, bunga keje Shah Alam..ihhiih

...mommy jue... said...

jeng jeng jeng.. semangatla laki ko nak pegi keje pepagi kan