Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, March 6, 2013

PIZZA HUT VIVA PIZZA RM38 ajee, last day

Balik ni nak gi beli pizza hut. Dah print cupon nih, 2 pizza untuk aku, 1 pizza untuk pengasuh Eqal, 2 sup untuk aku 2 sup untuk pengasuh Eqal.. Yummihhh

Korang nak gak ker pizza viva ni, klik SINI. Hari ni last day tau.. cepat grab.. Jimat RM30 tu.. 3 regular pizza.. Aku pernah cite rasanya dalam entry aku sebelum ni haaa ni entry aku yang INI. Tapi masa ni takde sup bagai, so RM35. Yang ni cuma tambah RM3 dah dapat 4 sup memang berbaloi laaa..

Jom.. jommm koranggg!!!!!

3 comments:

eima said...

tak mo la sbb dah jemu ..hihi

♥ ROS ♥ said...

Uiii sedapnyer... Byk untung ni... :)

bunga_rose said...

eima:
tu laaa.. tak sedap pun wehhhhh pastu boleh pulak aku tak leh pilih 2,3 jenis, kena pilih 1 topping je utk 3,3 pizza tu, ape laa manager tu sakit ati, orang lain jaga boleh pulakkkk

ros:
tak sedapppp hahahahaha