Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, April 3, 2013

Kenapa lelaki begitu???

Tekak sakitttt!!!! Tak saya dah ulang alik gi tandas, minum air banyak sangat, ekon lak sejuk, memang bertemujanji jela dengan tandas.

Korang tau, bilik aku ni betul-betul sebelah tandas lelaki. So kalau aku buka tirai cermin ni memang nampak terang-terang tandas lelaki, nak pulak tingkap depa buka separuh. So memang akan nampak lelaki-lelaki yang guna tandas yang air pancur selalu mengalir tu.

Camne ek nak cakap, ala tempat lelaki buang air kecil sambil berdiri, tak perlu masuk tandas bagai boleh lepas situ je. Kalau dalam bilik ni boleh lagi la aku tutup tingkap tu guna tirai ni, tapi kalau masa lalu lalang nak ke bilik aku tu camne?? Aku mesti punya akan terpandang golongan lelaki melepaskan hajat kat situ je...

Benciiii taoooo!!! Nak lalu ke bilik, kalau nampak ada kelibat lelaki je kena tunduk kepala.. Aduiiii laaa... Stress!!!! Eh, korang tak leh ek guna bilik air aka tandas tu? Nak gak korang melepas kat situ je kan.. Biasanya peguam berbangsa selain melayu la selalu camtu.. Camne aku tau?? Haaaaaaa tetttt!!!

Oit, takde makna laaa... ni office mate aku la bagitau.. Dia pun segan bila terpandang, tu lelaki sama lelaki tu, kita yang perempuan ni.. nampak ikut birai tingkap kita pulak yang malu depa rileks je.. Haihhh!!!

Tapi... kadang takut gak.. sini bilik aku hujung, sebelah pulak tandas lelaki.. Takut sangat orang jahat masuk bilik aku time office mate aku takde.. memang tak leh nak lari mana laa kalau orang masuk weh.. kecuali lari masuk bilik bos.. Belum lagi kalau-kalau banduan terlepas mai masuk bilik eeee ngeriiiiiii!!!

7 comments:

eima said...

perrgghh syok arr skodeng...hihihi
terbau2 hancingnye ...kekeke

bunga_rose said...

wei bab hancing tu tak payah cite laa.. tapi aras aku ni ok lagi.. aras yg handle kes jenayah laa teruk, 1 kes jalan segerombolan korga datang, hancingnye berganda2

white tiger said...

hehehee... untung bleh tgk wayang free.... sabo jer la yer mak bunga...

Kesuma Angsana said...

ish2.. hehehe

P.A. said...

adoiii aku lak yg rasa rimas dgn keadaan ko ni Nge...

Ratu Hatiku said...

Mst sgt2 tdk selesa....uhuhuhu

Tukang Karut said...

rezeki tu...