Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, April 3, 2013

Macam mana yang dikatakan dah kawin tu??

Selalu aku dapat persoalan lebih kurang macam ni;

Adik dah kawin ke?
Betul ke dah kawin??
Macam belum je..
Ha? Anak 2 dah???

Kenapa tak percaya? Adakah sebab aku ni kecik, rendah maka orang tak percaya umur aku dah nak masuk angka 3 series tahun depan. Atau adakah aku sweet sangat *jangan muntah plezzzz haahahah* tak gaya ibu beranak 2?

Kalau keluar dengan hubby ber dating berdua je manja-manja sikit mesti orang pandang dengan pandangan serong. So macam mana yang dikatakan dah kawin? Cop kat dahikah bagitau ibu anak 2? Hahaahahah..

Tapiii hakikatnyaaa... aku suka je orang cakap aku macam anak dara lagi.. tak gaya mak orang, gaya budak sekolah lagi ecehhhh... Sebab tu tandanya kita awett mudaaaa weeee... senyum sekarang korang-korang yang situasi selalu sama cam aku ni yer.. Clap-clap!!!

Mood perasan cunn sebab baru lepas kena puji hahaahahh...
 Peace no muntah muntah dengan post aku pagi ni yer hahaahah..

Bawak bekal bihun sup, malam tadi punye masak. Kimi tambah 3 kali, sampai aku suruh stop sebab dia suka sangat. Sedapp mama... Haa sedap la aku tak letak sayur, tak buat pedas.. Klu letak sayur penat mama nak alih sayur ke pinggan mama. Klu buat pedas takde la dia hirup sup.

So mama redha bubuh sos cili je untuk pedaskan bihun sup mama.. Korang jangan tanya kenapa tak buat sambal kicap, aku memang dari kecik tak pandai makan sup-sup dengan sambal kicap hihihhi.. Dari kecik memang nak pedas tambah sos cili.. Hubby pun dah terikut-ikut dengan pangai bini dia ni haahah..
So, jemput makan kengkawan.. Burppp!!! Eh sori, dah licin dah masa post cite ni haahahah..

8 comments:

Kesuma Angsana said...

hehehe maintain muda yer

eima said...

aku sama kes ngan ko bunga...
hihihi
sbb aku kurus kering kot ..bdn kecik ...

ade org selamba ngorat depan enPanjang ... sebuk dok tanya adek umur brape .... fahim tu disangka adek ... yg ngorat plak budak muda ... remajew gitew ... hahahaha

bunga_rose said...

Kesuma Angsana:
Harap maintain sampai tua ngeee.. boleh ke?? haahah..

bunga_rose said...

eima:
hahahaha... wei klu dah fahim dia ingat adik ko, panjang tu dia ingat abang ko ke pakcik ko gamaknya tu?? haahah....

♥cikmOt♥ said...

yelah yelah...akak dah tua...huh

deelira@deeliraz said...

gediknye..

wei.. nk resepi! hehe

:: Cik Viva :: said...

orang kecik comel mmg nampak muda je..ade mber tu smpi orang igt student lagi..walhal..

~aSHa~ said...

untung la nampak masih 'anak dara'..ehehhe tak perlu riso jaga body