Jom klik

kENgkaWAn

Friday, April 26, 2013

Mood hilang, tak jumpa

Haiiiiii!!!! Lama tak update kan.. Aku adalah kemalasan. Mood balik kampung tengah on niiiiiii.. Gwi, gwiyomi, gwiyomi!!! Hahahaah tentiba...

Eh, pasal gwiyomi, aku salah sorang yang terjebak ahahaahah.. Tapi buat mimik comel ke??? depan hubby jela.. Tergelak hubby aku tu, pastu dikatanya aku ni senget hahaahahah.. Nak post video kat keek tak sampai hati, takut korang muntah darah pulak kang tengok.. Eh macam kan ada orang follow keek ko yang tak penah up 1 video pun hahaah...

Ok, oleh kerana aku balik kampung minggu ni, sampai ke rabu baru balik SA balik, so, time mengudi 5hb nanti aku tak dapat la pulang ke kampung.. Rakyat tak bertanggungjawab sungguh aku ni kan.. 1 undi tu boleh menentukan sapa menang kan???? Tapi tu la, takut anak penat pulak kalau berulang alik SA-Kuantan-Sungkai-Kuantan-SA.. Dah la anak tak berapa sihat sangat, so aku terpaksa la menjadi rakyat tak bertanggungjawab...

Tapi, dalam pada tu aku sibuk gak tanya, dapat duit minyak tak kalau balik mengundi, sebab kalau dapat, nak gak balik, sebab tak pernah mengundi.. 4 tahun lepas tak mengundi sebab aku tak sempat daftar... Paswahhhhh!!!!!! Eh, tapi dapat ke ek??? Dapat kaluuu mau laaa balikkk hahaahahah boleh????

Lunch hour nak pergi beli kain pasang.. Weiiii kena tempah baju raya sekarang ok!!!! Tailor kat sini cakap nak tutup hujung bulan ni tempahan, harus aku kena cepat-cepat beli kain pasang untuk tema kami tahun ni.. Sebok kan nak cari baju raya, padahal puasa aku tu tak terganti abis lagi..

Dah la tak abis ganti, tak ingat pulak tu berapa hari tinggal dan berapa hari aku dah ganti.. Kesian sungguh aku... Ni pun baru 2 hari start balik ganti... Nak ganti berapa hari pulak pun aku tak tau.. Tengok la kan.. Boleh main tengok-tengok lak benda wajib *geleng kepala*

Weee tak sabar niiiii nak balik... So, stop sini, malas dah nak taip hahahaha.. Bengkek je orang yang bace..

3 comments:

Ratu Hatiku said...

Selamat mengundi...mstlah dptkan...

lurun namzar said...

baju raya mmg dh kena tempah jahit.
tailor kg saya mmg dh xambil tempahan dh. :(

eima said...

dapat kot .... tah ... pesal ko nk balik minggu ni wei