Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, April 11, 2013

Petua Hilangkan Batuk

Terima kasih kawan-kawan yang beri petua utk hilangkan batuk..

 1 sudu madu tualang dengan perahan limau nipis dah selamat aku telan.

Madu dengan bacaan ayat quran RM29 sebotol, 2 botol RM50... Beli 1 dulu dah la.. Tapi sekali makan.. eh sedap pulak rasa madu dia... Kenapa madu yang selama ni aku makan tak sedap? Manis semacam? Yang ni just nice kat tekak aku... Lepas ni boleh la aku makan madu setiap hari setiap pagi...

Ni pulak makanan orang sakit.. nasi separuh dengan sup ayam. Boleh tahan sup ayam dia, sedap kat tekak aku ni..
RM3.50 harga nasi berlauk ini...
 Ni pulak muka orang sakit... Muka tak terurus, tudung tak teurus, mata ada lingkaran hitam, muka sembab, bibir pucat, hidung kembang..
Nampak ekkk muka orang sakit? Sebab belum pun kuar batuk aku, orang dah tanya, tak sihat ye, demam ke? Huhuhuuh....

6 comments:

Ibu Amirul said...

semoga cepat sembuh ye...

♥cikmOt♥ said...

sian enngok kat muka orang sakit...pilu hati mak...

batuk pergilah...

Kesuma Angsana said...

apapun moga cepat sembuh & jaga diri yer

lurun namzar said...

boleh jugak campur madu+limau nipis dlm air masak.

azievee said...

Semoga cepat sembuh cik bunga...musim melepas batuk di tangga sekarang nie...hihihi...

eima said...

kesian ko kan ... aku ari tu dekat2 sebulan gak batuk ... berbotol aku minum ubat batuk sampai pi amik nab ... tp aku tak lelah pun ...huhu

semoga cepat sembuh ye dear ....batuk ni mmg payah sikit nk sembuh ... amik masa ... insyaallah