Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, April 23, 2013

Rezeki Cabutan Bertuah

Ahad lepas, kedai moto tempat hubby beli motor baru dia tu buat cabutan bertuah. Hadiah dasyat-dasayat, mesin basuh, tv lcd, hamper, cooler dan lain-lain aku tak ingat apa hubby cerita tapi, kemuncak hadiah kereta dan moto.

Hubby target cooler konon nak letak kat ruang tamu.. Eh cooler ke nama mendalah tu yang cam aircond tapi boleh letak kat lantai je.. Arrrghhh tak tau la camne nak terang hahaahah.. so abaikan.

Tapi nampaknya rezeki untuk hari tu hamper yang sikit lagi nak sama tinggi dengan Eqal. Jadi la kan dari tak dapat apa-apa sebab hubby cakap orang yang datang beribu gak.. dah nampak lebih kurang karnival jom heboh.. Ermnn tipu dia, tipu la aku kan haahhaha... So sila bersyukur ngeeeee...

Errr layan gambar je erk..


 Eqal selaku model rasmi pada petang tersebut.... Kerana...

 Abang beliau bad mood.. baru bangun tido, campur sakit perut, campur sakit montot katanya... Kemain semangat kami tunggu si abang bangun baru nk buka hamper tapi tengok la muka dia

 Puas suruh senyum.. adeiiiiii...

Masing-masing dah tak sabar menanti apakah makanan disebalik hamper tersebut


Tengok muka exited adik!! Tak saba, tak sabarrrr!!!!!
Pastu tengok la muka moody abang.. Arrgghhhhh!!!!

 Hasil rampasan adik dari hamper tersebut


Dan ini reaksi orang kalah sebelum bertarung hahahaah.. Abaikan bakul kat belakang kimi tu.. Tu dah jadi bahan mainan untuk anak-anak aku..

Sekian, macehhh!!!

5 comments:

Zuraidah Butang said...

asalkan memang kan..hamper pun hamper la...dr sy yg selalu tak memang ni..hehe

Kesuma Angsana said...

amboi tahniah.. rezeki juga tu !

eima said...

dpt hamper pun dah cukup bertuah tau ... antara beribu tu

♥cikmOt♥ said...

bunga merah punya...lalala, kena tukar nama jadi tuah la...eh apakah???

Mieya Atiera said...

tahniah.