Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, April 17, 2013

WW: Candid terlampau

Gambar favorite penceramah katanyaaaa.. Masuk je untuk sesi petang, penceramah cakap, saya ada gambar favorite, gambar bunga...Aku terus.. haa?? Ni mesti gambar tak senonoh ni..
Spot mana satu aku
Yeeee yang depan sekali dengan mulot nganga dan muka terkejut!! Overrrr kaannnn!!!! Semua pun tergelak tengok gambar tu.

Aku sendiri tak sedar bila penceramah ni candid. Masa ni game kita kena peluk pasangan, then pasangan kita cuba lepaskan diri, kira cam fikir camne nak kuar dari masalah. Elok je penceramah tu sebut 1,2, 3 terus sobat yang aku peluk tu loloskan diri dengan cara duduk. Aku yang tak sedia apa, maklum, baru balik dari toilet terus kena panggil ke depan sebab si Dayang takde pasangan. Tapi memang bijak la partner aku tu boleh terfikir cara turun ke bawah untuk lepaskan diri dari aku. Bijak-bijak...

2nd picture pulak....

Again me and my big mouth
Masa ni aku tengah usik akak yang buat pembentangan tu. Aku dok "haaaaa.. nak kena pangkah ni kak.. " Agaknya masa aku dok haaaa tu yang penceramah tu dok klik gambar. Aduyaiii apakah salahku... Hihihih..

Sekian, aku dan gambar candid terlampau ku.. Eh bukan wordless dah ni ek haahahahah...

p/s: Seronok, bos adalah tiada... hingga hujung bulan ini.. Yey!!!!!

6 comments:

eima said...

syok ko bos takdak ... mulut luas hihihi

Tukang Karut said...

xpayah spot pun dah tau dah... yang paling gedik!!!

MRS. K said...

boss takde boleh la update 3 entry per day. haha

Pink Lavender said...

xper...kalau wat wordless org xtahu citer apa..hi3...

~aSHa~ said...

tetap comey walau candid

Ratu Hatiku said...

hahahaha.....