Jom klik

kENgkaWAn

Friday, May 10, 2013

ABC Sekyen 2, Shah Alam yeba yebaaa

Rabu lepas, kemain gigih aku pergi merempit pos baucer Gambang Water Park tu kan.. Dah la aku pakai baju kurung pesak kainnya tukang jahit tu buat sempit.. Gila seksa aku nak mengangkang, udah tu lupa pulak nak pakai legging kat dalam.

Natijahnya free show la orang tengok aku selak kain sampai nampak betis, dan bertambah saham dosa aku. Terpaksa weh... klu tak angkat kain, jatuh la aku dibuatnya.. Hampes betul tukang jahit tu, tak leh ke buat kain lipat tu besar sikit.. Pakai dah selesa tp sempit bawah, dah aku jalan cam orang jepun kekdahnya haipp.. haippp!!

Gambar bukti aku pos dah korang punye baucer tu takde la plak, sebab dan-dan tu aku pegi kedai buku beli sampul surat dengan gam. Kat pejabat pos gak aku tampal alamat korang yang aku siap-siap print potong bagai kat ofis dah. Dan jam tu gak aku beratur beli setem, weh mahal dah setem sekarang ek nak pos surat.. Ringan camtu pun dia suruh aku guna stem 80sen.. Gilaaa aku ingat guna 60sen je.. 10 tahun dulu aku guna setem 30sen je hantar kad raya ke seluruh Malaysia, lani lepas 10 tahun semua pun dah naik rege.. Padan la orang prefer hantar ucapan selamat hari raya melalui medium internet je sekarang.. Jimat, free, cepat kekdahnya kan.

So, sebab panas gila cuaca tengahari tu, terus aku teringat ABC sedap kat seksyen 2. Memang terbaik la untuk atasi kekeringan tekak aku time tu. Singgah sat, elok aku order tapau ABC, eh, tiba-tiba hujan rintik. Lahaiiii takkan nak cancel lak order kan. So tunggu je order siap sambil doa hujan tak turun lebat, nak lebat pun bio aku sampai ofis.

Siap je ABC terus pecut balik ofis. Elok aku kuar lif tengok hujan selebat-lebatnya. Terus bersyukur sebab Allah dengar doa aku hihihhihi.. kalau tak, tak pasal lencun masuk ofis wehhhh!!!! Aku lupa bawak baju hujan...

Pastu ambik ko terus kesejukan dalam ofis sebab makan ABC, ekon pulak bila hujan, terus sejuk tahap salji turun gitu...

Eh, korang pernah cuba tak ABC seksyen 2 ni? Sedap kannnnnn.. RM3 sajo, tapi banyak gileeee siap eskrim, sekut & marshmallow.. Tedapppp!!!!
ABC potong kaki hubby aku panggil sebab pearghhhhhh coklat banyak gilaaaa
Berjubah ai ari ni uuuuu... Wei camne nak bagi muka tak kusam ek??? Muka aku lepas stop pakai SF Beauty terus mengusam dengan jayanya... Aku tukar ke Safi Rania sebab muka aku ni kulit nipis... Huwaa.. tak rela wajah dikusamkan.. Help!!!!!

6 comments:

MRS. K said...

yang wafer kaler2 tu buat mengancam tu

Tukang Karut said...

seksyen 3? kat belakang mcd ke?

eima said...

mkn aura white ...

bunga_rose said...

Mrs. K:
Takkk coklat syrup dia yang buat mengancam wehhhh sedap gilaaa

Tukang Karut:
Bukan belakang MCD, sebelah KFC laaa...

eima:
Aura White tu apa? Jap aku google haahahah

Mila Ahmad said...

kemain lagi ABC nya mengoda jiwa betul la....

Kesuma Angsana said...

tgk pun dah tau sedap !