Jom klik

kENgkaWAn

Friday, May 10, 2013

Dilantik jadi model sunglasses, wow!!!

Lahhhh sangat hahaahahah... Sape laa yang nak lantik ko jadik model cermin mata bunga? Sila jangan perasan kihkihkih...

Balik kampung aku last week adalah super syok! Super syok sebab balik kampung aku bukan balik kampung orang lain hahahahah.. Boleh??? Lama kot tak balik.. aku rasa last ermnn... ermnnn... bila erk.. Macam dah lama sangat kot.. Cian mak aku rindu aku ecehhhh!!!

So kerana seronok sangat nak balik kampung tu, kami pun ber cam-whore  ler dalam kereta.. Ala, kami je pun ada, bukan ada orang lain, so tak malu laaa hahahah...

Sendiri lantik anak beranak jadik model sunglasses... Anak-anak tema safari, mak pak tema errrrr, syok sendiri hahahaah...



 Renungan menggoda dari adik & muka budak kerek dari abang


Aku suka gambar kimi yang ni.. Ololoooo nampak mesra kamera sungguh.. Muka nakal!!

Senyuman manis buat semua awek-awek diluar... ngeee...


Senyuman memikat untuk dua buah hati saya.. Iris dan Alisha awwwwww.. lariks!!!!!


Gaya model tak menahan dari abang Kimi haahahahhah...


Diakhiri dengan pengilang model-model tersebut.. Pengilang koooo haahahahaha...


p/s: Awas, mood rajin meng'update' blog aku dah mai dahhhh!!! Sila jangan terkejut kalau hari ni ada 3, 4 cerita, walaupun kadang nak up 1 cerita sehari pun bercinta haahahah.. Aku schedule kan belaka, senang ati!!! Ngeeee...

2 comments:

eima said...

klu alisha berkenan achik ok je ..kiki


aku tak penah pakai sunglasses ...pening2

:: Cik Viva :: said...

amboih..semua ber'sunglasses'..hehe