Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, May 2, 2013

Keputusan Baucer Diskaun Gambang Water Park

Selamat pagi semuaaa!!!!

Ok, seperti yang dijanjikan... Aku nak umumkan pemenang untuk boucer diskaun Gambang Water Park tu.

Dan oleh kerana tak ramai pun yang nak boucer tu maka, semua yang tinggalkan komen cakap NAK tu, semua pun dapat!!!

Suka tak???? So setiap orang dapat 2 boucer... Sikit? Tak laaa... Sebenarnya 1 kad boucer diskaun tu boleh beli untuk 6 keping tiket. So kalau korang dapat 2 boucer, boleh dapat diskaun tiket untuk 12 orang.. Paham tak??

1 baucer = sah untuk pembelian sehingga 6 tiket.

So selamat bergumbira la korang semua yer..

Makanya....

Kepada pemenang, 

Cik Viva

Twinmummy.. tak dapat la link blog


Ratu Hatiku

Syuhada Salleh

dan Dearest Kak Syidah kekanda dari ofis lama

Korang semua tolong komen kat entry ni, kasik alamat untuk aku pos korang punye kupon. Komen tak akan di publish.. Dan kalau korang nak bawak banyak rombongan, dan perlukan lebih baucer, sila la bagitau gak kat komen tu yer.. Insyaallah, ada lagi 3,4 keping baucer kat dalam kereta aku tu. So boleh la bawak kaum keluarga enjoy kat situ yer..

Cepat korang bagi alamat, cepat la korang dapat baucer korang tu yer.. Kalau korang duduk kat area Shah Alam, lagi bagus, boleh kita jumpa kat mana-mana je pass baucer tu, lagi senang..

So, cepat ye.. :)

8 comments:

Tukang Karut said...

mana nama aku!

bunga_rose said...

ko mana ada komen NAK pommmmmm!!! ngengade taoooo!!!!

eima said...

Aku tatau pun ko wat ga ni ..rugiiiii

bunga_rose said...

la yeke manja.. ko nak ke? balik kang aku tgk ada berapa lagi baucer tu dlm kete aku ek.. klu ada aku roger fb ko

fatin said...

slm sis discount gambang tu ade lagi x..

fatin said...

sis nk tnya dicount tu ade lagi x

anem zulkifly said...

baucer gambang waterpark ade lg x?

bunga_rose said...

sori semua, takde dah baucer tu.. utk tempoh terhad je baucer tu. tq