Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, May 22, 2013

Maapkan shaye bosshh

Huwaaaaa!!! Pagi-pagi dah buat hal aku ni...

Tadi nak pergi basuh mug kesayangan bos.. Sekali elok aku buka pintu, penutup mug tu jatuh, berkecai terus depan mata aku dan cleaner yang kebetulan baru kuar dari tandas lelaki.

Terdiam aku kejap. Oiittt apsal ko tak jatuh atas karpet dalam bilik aku? Nak gak ko jatuh atas lantai yang tak berkarpet tu nape? Arghhh bodoh, gi salahkan penutup mug aku ni kan.. Sendiri salah, cuba tutup kesalahan dengan salahkan benda tak bernyawa hahaah ngok!!!

Bos masuk je terus mintak maaf dan akui kesilapan sendiri.. Buntang gak mata bos tadi.. Aku dah pasrah dah kalau dia nak marah sebakul dua kat aku. Dia pegang mug dia yang tak berpenutup tu pastu dia cakap, this is handmade. Saya beli... tak sempat dia habiskan ayat aku sampuk, tu la, saya tau sebab ada signature Meriam 2000 (berapa tah aku lupa) kat situ.. Yaaa bos aku jawab.

Then dia senyum, pastu cakap "It's ok. It is an incident." Aku lak keep on mintak maaf dia gelak cakap "Ros, it's ok.. Bukan sengaja pun.

Fuhhhhhhhhhhh lega banyak kotttttttttttt!!!!!!!

Lain kali aku kena lebih berhati-hati.. Bos aku ni suka barang antik weh, pastu berseni.. Kalau aku terosakkan lagi barang dia, harus kena saman kang huhuhuhuhu...

Thanks bos, lain kali tak buat lagi dah.. Takott!!!!

5 comments:

adianiez AIDA said...

da pecah, bukan bleh tampal balik, kan? redha jer la hi hi... tak sengaja kan?

❤Kamsiah❤ said...

hehe...terinagt filem labu labi...asyik jatuhkan pinggan mangkuk hj Bakhil ja hehe..

salam kenal..akak follow sini

eima said...

haaaaaaaaaaa tu pasal aku tak penah amik tender buat air boss buat air sendrik pun tak lepas....

~aSHa~ said...

wah bos berjiwa sentimental....suka kan yg ada sentimental value


sib baik bos akak guna cawan yg ada kat pantry tu jerk...

Ratu Hatiku said...

nasib baik dia x marah..uhuhuhu