Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, May 16, 2013

Pagi-pagi dah buat aku panas!!!!

Kenapa hari ni aku kena call semua orang yang annoying??? Menyampah gila bila kita cakap elok-elok tapi pihak di sana jawab marah-marah. Masalahnya dengan orang yang sebelum ni aku deal, ok je aku hantar borang tu camtu, takde pun cakap nak sign orang tu orang ni, eh bila orang lain lak handle lain lak caranya,mana aku tau. Dah aku tak tau tu boleh tak ko cakap elok-elok, jangan marah aku sebab aku cakap gila lembut dengan ko. Tapi sebbaik bila aku return call ko tadi ko cakap elok dah dengan aku, gelak-gelak.. Camtu  baru la bagus layan pelanggan. Arrghhh!!!!

Ni yang urusetia pihak satu lagi ni, lagi buat aku hangin. Ko dah suruh aku call balik untuk confirmation hari Khamis, bila aku call tanya boleh pulak ko nak tak nak jawab lepas tu salahkan aku. Macam kan aku tak sabar-sabar nak tau. Sepatutnya urusetia, tugasnya membantu sampai dah tak boleh nak bantu, bukan main lepas batuk ditangga. Wei aku ni kat ofis lama selalu laa jadi urusetia, elok je layan setiap permintaan orang, buat selagi boleh, kau tak pulak!!!!!

Wei, persidangan bos-bos minggu depan dah lagi wei, harus la bos aku nak tau, keperluan dia tu ko boleh penuhi ke tak sebab dia nak buat perancangan apa perlu buat dan lain-lain. Kalau tak boleh, fine! Ni jawab, kita dah book, tapi kena tunggu jawapan pihak hotel la dapat ke tak dapat. Tapi kita tau ada bilik kosong tapi dapat atau tak bergantung pada hotel. Aku tak pecaya pihak hotel buat keje ala kadar je bila melibatkan nama-nama besar ni, takkan Selasa mintak, Khamis tak settle-settle lagi buat semakan???

La niii aku call terus person in charge kan dah kantoi yang ko baru je bagitau dia yang ada bos nak extra bilik. Baru  je10 minit lepas.. Aku mintak dari Selasa, hari ni, Khamis baru ko bagitau.. Orally, belum bagi list pun. Arrghhh!!!! Bagus cara ko buat keje kan.

Sebbaik aku sweet talk, aku mintak tolong gak person in charge hotel tu cari gak 1 bilik extra. Sakit hati ok. Bukan aku tak nak deal terus dengan hotel, tapi bos aku dah call dan hotel kata tak boleh sebab dah penuh. Sebab tu bos aku mintak aku mintak tolong urusetia. Tapi... urusetia pun nan hadooooo!!!!

Sekian bebelan aku di pagi hari!!!!!!! Hilang mood ok!!!!

1 comment:

nuyui a.k.a miss YUI said...

huhu,tension dpt org cmtu.