Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, May 8, 2013

Pengumuman Baucer Gambang Water Park, lagi...

Adei tertangguh-tangguh aku nak hantar baucer Gambang Water Park, bukan ape, tunggu 1 lagi alamat dari pemenang tu. Ada aku minta alamat diorang kat entry ni.

So pengumuman buat Syuhada Salleh, please, komen alamat awak kat sini, or mana-mana entry saya ye. Komen takkan di publish, so please, tunggu alamat awak je lagi ni...

Tapi kalau sampai tengahari ni pun belom dapat alamat, aku pos dulu la baucer untuk 4 pemenang tu.. Rasanya ada lagi 5,6 keping lagi baucer tu dalam kereta, so ada sesiapa nak tak baucer tu?

Kalau ada sila komen bagitau nak ye. Aku tanya Manja kat komen dia, takde pun dia balas, weh manja ko nak ke tak?? Nak hantar mesej kat fb, tengok ko dah lama tak berupdate kat wall fb. So klu ko nak ko komen bagitau sini deh!!

Bagitau cepat so boleh aku terus pos ari ni je semua. Tengahari ni nak pergi rempit.. eh, lupa, baucer lain ada dalam kereta, aku bawak moto ari ni, so esok la aku post klu ada yang berminat.

p/s: Mood blogging ke laut...

1 comment:

Ratu Hatiku said...

hihihi..tq ya... :)