Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, May 15, 2013

WW: Eqal bila....

Bila dah mengantuk sangat, boleh je tido sambil duduk
 Rileks je tido sambil berdiri.. hahahahah..
Bila merajuk sembam je kepala pada seat, protes!!! Kalau kat rumah lari kat sudut paling hujung dalam rumah tu.. Protes la sangat ye!!!
 
Bila makan sendiri kena cabut semua baju, seluar, sebab mama pemalas nak basuh baju comot sebab kena makanan hahaahh..

Sedap sangat ekkk sup tu dik???
Jap je anak aku tu dah nak masuk umur 2 tahun.. Haihhh rasa baruuu je budak ni kuar ikot tingkap perut mama hihihi...

6 comments:

Kesuma Angsana said...

aduhai lucu tegk telatah anak2 ni

Imaan09 said...

hahahaha...

Fida Ghazi said...

peruttttttttttt!!! boleh kawan dengan raees. Persatuan Perut2 Tauke Beras.

adianiez AIDA said...

tgk keletah dia memang tak abis hari-hari kita...

bunga_rose said...

kesuma:
tu la pasal.. kadang lucu sampai tak jadi nk marah

iman:
hihihhi

fida:
kak.. sape jadi pengerusi persatuan tu? hahaahahah

adianiez:
tu la.. buat rindu je nak balik rumah peluk cium ihihihi

deelira@deeliraz said...

ganaz tido hahaha

perut muncit tuuuu