Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, June 6, 2013

Bila isteri orang rindukan lelaki lain

Dok buka folder gambar-gambar lama, tetiba ternampak gambar ni..

Keluarga aku masa kat ofis lama.. Unit Forensik Tanah Runtuh, korang selamanya dihati..

Kat situ ada bos-bos yang sangat penyayang lagi sporting cam bapak-bapak aku dah, kat situ jugak ada abang abang aku yang gila-gila tapi sangat caring pada adik perempuan dia yang sorang ni..

Yup, aku je satu-satunya perempuan kat unit aku selama 6 tahun... Memang takde perempuan dalam unit tu kecuali aku. Lepas tahun 2010 baru muncul sorang awek dan lepas aku dah keluar makin ramai aweks sertai unit aku tu..

Gambar ni, trip terakhir yang aku handle sebelum aku bertukar ke ofis sekarang, meeting kat A Famosa. Dengan buddies aku gak.. masa ni 3 bulan kot pregnant kan si Eqal, tapi tak sedar diri, masih nak melompat hiihi..



Weiii rindu laaa kat korang!!!! Eh, tak salah kan rindukan lelaki lain?? Hikhik..8 tahun dengan unit aku ni sebelum pindah, dah macam keluarga.. So actually bukan rindu pada diorang sangat, rindu pada suasana kerja dengan diorang je.. Happening, havoc dan sangat kekeluargaaan..

Sekali lagi.. weiiiiii rinduuuuuuuu!!!!!

6 comments:

MRS. K said...

sesuai dengan nama hang wei.. sekuntum bunga dikelilingi sang kumbangss hahah

Karisma Izzah said...

Tajuk controversial betul..ahaha...

♥ ROS ♥ said...

Kekawan xpe..hahhahah

bunga_rose said...

Mrs. K:
kiranya aku mengaplikasikan la pepatah ko tu kan hahaahah

Karisma Izzah:
hiiihih... tajuk kena power, biar pun isi tak tau ape lagi hahaahah

ros:
ni bukan tahap kengkawan, tapi adik beradik sbb lama sangat kenal hihihihi

Bazilah (^0^) said...

bestnye ade kengkawan tmpt keje gitu.jeles ai huhu

Tukang Karut said...

rindu? benci dan meluat lagi ada...