Jom klik

kENgkaWAn

Friday, June 28, 2013

Diari hari ini...

Semalam kan.. kannn... dah buat dah brownies.. tapi kan... camne rasanya brownies tu? Hahahahaha... kasik anak makan dia cakap sedap.. pastu bila dah sejuk cakap tak sedap dah.. Kasik hubby makan dia cakap sedap, rasa cam kek batik.. Erkkk!!!! Hahahahaah...

Gambar? Takde la noks!! HP gua buat hal lagi.. Kamera, malas nak beli bateri.. Tapi macam kena guna balik je kamera, sebab hp dah takde fungsi.. sobbbsss!!!!

Tengahari ni nak balik kejap, pergi bank in cek, cit bayaran RM60 pun nak kasik cek, ape dah firma guaman tu.. Dah la tu duit untuk duit pantry, klu masuk bank aku tak kuar dah ok gak huhuhuh...

Pastu nak beli durian, cari yang 3 bekas RM10 sudeeeyyy.. Nak buat kek durian kan.. Semalam dah buat keknya.. ari ni nak buat lapisan... Tapi agak hampa sebab kek aku elok naik pastu turun balik.. Tapi lantakkan dia, janji kimi makan yang jatuh-jatuh atas dulang bakar dia cakap sedap hahaahah.. Hope so!!!!

So nanti kalau lawa, aku amik gambar tempek kat sini.. Fuhh doakan jadik ye kek aku... Nak buat tengahari ni... Harap cepat la siapnya sebab lepas tu nak laju-laju gi warehouse sale tu ha... Semalam depa letak risalah sale tu kat dalam peti surat rumah tu.. Tengok peta yang dia kasik, cam senang...

HP ngok ngek dah tak leh nak buka GPS... Grrrrrrr.. aku redah je laa nanti.. jangan laaa sesat, pleaseee!!!! Hahaahahah... Bos adalah tiada, maka kami pun umpama tikus bertempiaran mencari makanan bila kucing tiada kkiikiikiki..

Wish me luck!!!!

4 comments:

eima said...

Aku mmg fail buat kek...klu dulu kecik3 aku la palibg terer wei

MRS. K said...

sila buat lagi skali pastu letak gambar.. hahaha

Tukang Karut said...

cerita je tak guna kalau tak bagi kengkawan rasa...

Myra Jay said...

Nak tengok gambar kek nya...hehee :)

Takpe asalkan sedap itu dah memadai :)