Jom klik

kENgkaWAn

Monday, June 10, 2013

Penghawa tak berfungsi angkara makhluk bertanduk??

Kat ofis aku ni, dah dekat sebulan aircond on off sejuknya.. Aduan pun dah banyak kali aku buat, tapi takde gak tindakan yang diambil.. Geram betol..

Pastu hari ni juruteknik yang jaga ofis ni kebetulan singgah ofis aku, terus la aku tangkap. Dan dia akui la bilik aku ni memang tak sejuk, suhu bilik 25-27'C.. Belom lagi campur petang bila matahari tenggelam. Lagiii tambah-tambah bahang panas dalam bilik aku ni.

Bilik aku ok lagi la kan, picisan je, report pun orang tak pandang, ni bilik bos aku beb!! Bos aku yang klu kira pangkat dah Turus dah tu.. eh, depa leh wat main-main, sangat hampes di situ kan... Sebbaik la bos aku ni jenis sabo la jugak orangnya.. tapi sampai bila dia nak sabar kan.. dekat 1 bulan kot...

So tadi, terus la tangkap budak kecit tu suruh dia mintak JKR datang hari ni gak. Dan tadi, pukul 1.50 weh dengar orang ketuk pintu bilik aku kuat-kuat. Tak ke tekejut ko.. cam orang nak cari gaduh ketukan dia tu.

Rupanya orang datang baiki penghawa. Budak-budak ala-ala samseng ko, takut gak aku tadi tapi aku bidas je hahaahah.. Tanya dah baiki ke, apa yang rosak semua la.. Sekali ko tau ape jawapan dia, dia buat gaya ada tanduk kat kepala bila aku tanya punca tak sejuk.

Bongeks betul!! Ko tak tau ke aku sorang-sorang je kat bilik ni bila odeli takde, lagi-lagi bila bos cuti, seram kot kat sini wehhhh!!!

Sebbaik takde perkara seram lagi kat sini setakat ni, ermnn mungkin sebab dulu tingkat aku ni Mahkamah Syariah, so selalu pasang bacaan al-Quran kot hihihhi.. tapi 2 tahun gak kosong sebelum kami masuk.. eh 2 tahun ke setahun erk...

Tak kisah la.. mintak sisih semua tu, aku tak mo jumpa... kang tak keje aku kang!!

3 comments:

eima said...

so punca nye ape ... ko ni tergantung plak

bunga_rose said...

aku tak tau la manja.. dah orang tu pun tak jawab.. katanya sbb makluk bertanduk, dah tu camne haahahah...

deelira@deeliraz said...

ce ko tgk bawah meja.. ada apa tu?
hehe..