Jom klik

kENgkaWAn

Friday, June 28, 2013

Review warehouse Kota Kemuning.. without picture yee..

Penattt!!!! Badan tersangat penat!!!

Alhamdulillah, seme yang aku plan menjadi..

Kek krim durian, berjaya... Ngeee tak sangka aku boleh buat kek weh!!!! Cuma takde hiasan laa.. tengok la petang ni singgah kedai kek jap ke beli apa-apa untuk hias atas kek ke, tepi kek ke.. Semangat kata kooo!!!

Warehouse Kota Kemuning..
Aku dah gi yang Wah Ha Children Product tu, sebbaik aku pandai baca peta, muahaahha walaupun salah masuk jalan sebab salah peta warehouse kikiikiik.. Tapi jumpa gak la.. masuk simpang mula tu, ingat situ, rupanya kena U-turn kat roundabout dulu baru masuk simpang tu.. hihihi...

Tapi aku tak beli apa pun kat situ. Siapa yang nak beli stroller, walker, basikal ok la kot.. Siapa yang belum ada, cam aku seme dah ada, so tunggu nak tambah anak nanti kot baru nak beli balik walker, sebab walker yang ada dah rosak.

Yang sempat aku tengok, basikal budak dari harga RM70+ hingga RM200+,  mainan gantung baby dengan tempat duduk tu Rm140+, walker RM50+ hingga RM150+ kot.. Tak perasan. Tempat duduk untuk baby makan aku tak tengok sebab malas, katil baby pun tak gi tengok harga, sebab kecewa, nak beli basikal roda 3 kat anak takde huhuhuhu...

Tapiii.. aku gi warehouse kat lorong atas dia sikit..Katanya situ jualan 90%, harus la jenguk kan... Situ ada dia buat sale untuk cadar, RM20-RM100.. Tengok kualiti, pastu ada kemeja dan seluar lelaki, kemeja paling murah Rm5, ada yang RM19 ada yang Rm39 lebih kurang laa aku tak ingat harga tapi tak sampai RM50 la harga dia.. Jenama.. errrrr.. ca ape tah, yang pasti dia tulis Italy eh ke Paris? Eh lupa daaaa.. Gi tengok sendiri.. Handbag pun dia buat sale berapa % ekk.. Sebab tak tengok sangat.. Tapi ada yang dia tulis RM20-59 kot.. mainan budak pun banyak murah-murah.. Rm8-RM25 gitu lebih kurang harga.. Haahah.. ni macam review tak ikhlas je kan sebab tak tengok bebetol harga.

Aku beli mainan ketuk2 kuar bunyi kat anak aku.. Rm8 alaa gambo takde... huwaaa, pastu kete, yang kualiti aku tengok bagus skit RM10, beli 2.. Aku nak beli baby doll yang boleh tukar-tukar baju tu untuk hadiah birthday anak sedara aku tu, tapi mak dia kata budak Qis takut dengan patung.. oloooooo.. aku pulak yang geram tengok.. Kejap je licin anak patung tu.. Aku letak je orang amik, aku letak je orang amik... Nampak beno aku pegang banyak kali kan patung tu hahahaha..

Apa lagi ek nak bebel.. Penat ni.. tak sabar nak balik.. nak kemas baju, untuk balik kampung.. Tapi rasa perut ni dah lapo, bunyi dah minta di isi.. Aduuuiii..

2 comments:

eima said...

aku tak suka pi warehouse sale .. sbb penat pastu aku kan kedekut mmg tak beli jugak pun .. hehehhe

azievee said...

Mak aii manyak nyer makan...patut perut terkejut...sedap kek doroyan wei..