Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 12, 2013

WW: Aquaria KLCC

Minggu lepas, balik dari amik Kimi terus ke KLCC, janji dengan anak-anak nak bawak depa pegi Aquaria.

So layan gambar jela.. Ni je pun yang aku rajin nak wasap dari hp hubby. Banyak lagi gambar, tapi maleh nak tag sese..


Kat pintu masuk dengan Kimi & Qis.. Kembo lain tahun budak berdua pupu ni

Dengan budak yang makin fuhhhhhh tak leh nak duduk diam kat 1 tempat

Kimi masuk sini je dah lekat dengan kuarga maklong dia.. Nak tengok dengan Qis katanya..

Gelap la weh kat sini, tak leh on flash!
 Dan diakhiri dengan gambar 1 famili.. Ni je yang ok..
Tapiiiii.. nampak je ok, korang tak tau, kimi dah nak buat perangai tu... Arghhhh!!!!!!!!!

Tamat.. Sekian... (sila baca dengan nada pencerita kisah buaya dan semut dalam cerita pocoyo)

7 comments:

deelira@deeliraz said...

berapa tiket skrg nge>?

jawab kat YM la hehe

Ratu Hatiku said...

Suka Kimi buat peace ya amik gambar.. :D

eima said...

ko bw kad kerja tak .. klu bw dpt murah sikit ...

Jumria Alimuddin said...

bestnya...dr family husbnd duduk kl smpai la pindah g kluang xpernah da peluang g akuaria ni :)

http://jumnutriblog.blogspot.com

Tukang Karut said...

idup lagi ke ikan kat situ?

MRS. K said...

wei.. warehouse mamalove tu dekat umah ko ker

Kesuma Angsana said...

wah bestnyer !