Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, June 5, 2013

WW: Bila besar nanti....

Apa ek adik nak jadik besar nanti...

Akauntan kah?

Jurutera kah?

Arkitek kah?
Ermnnn.. apa ekkk??
Buat kira-kira dulu la...

Alaa....Nanti dah besar laaa fikir, adik kecik lagi laaa hihihih...

Baru setengah jam kat ofis mama, adik dah bosan.. Camne nk keje besar nanti ni...

6 comments:

eima said...

mls nk bw anak mai opis .. jenuh nk lyn .... asek bercakap je fahim stress mama ...huhu

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi..dia buat muka comel gtuu..

bunga_rose said...

eima:
pengasuh aku cuti sbb bapa mertua dia meninggal, ari ni bos takde tu bawak tu, esk dgn lusa baru tgl kat taska kimi

yui:
hiihi... panggil dia suruh pose,tu yg sengeh gitu tu

Zuraidah Butang said...

hehe comel jek...siap bercita2 lgk

deelira@deeliraz said...

sweet .. :)

♥ ROS ♥ said...

Olor2.... Jd anak yg soleh yer..hehheh