Jom klik

kENgkaWAn

Friday, July 12, 2013

Balik kampongg oo oo balik kamponggg hati giranggg!!!

Terbayang-bayang wajah yang ku sayang 
Satu-satu tersemat di kalbu
Pasti terubat rindu di hati 
Menanti kepulangan ku nanti

O O O.. balik kamponggggggg
O O O.. balik kamponggggggg
O O O.. balik kamponggggggg
Hati riangggg!!!!

Yeeee.. dari tadi lagu balik kampung asyik bermain-main dalam kepala aku ni haahhah... Seronok weh, malam ni lepas berbuka nak balik kampung ku yang amat ku rindui..

Rindu nak cium tangan ayah, cium pipi mak
Rindu nak menyakat ayah, usik mak
Rindu nak makan masakan air tangan mak
Rindu nak tengok anak-anak sedara
Rindu nak pusing-pusing kampung naik moto
Rindu nak ambil angin kat pantai

Pendek kata rindu semua laaaaaaa
Panjang kata.. errrrrrr balik laaa kalau dah rindu hahaahahaha

Bila mood balik kampung on, anak kencing kat katil malam tadi sampai kena seluar aku pun, aku marah kejap je, kalau tak memang aku bebel sekawah dah dia tu..

Anak terberak dalam seluar, buat kali ke 3 untuk 3 hari berturut-turut pun aku sabar, bebel tetap bebel, tapi tak naik tangan, biasa memang naik tangan haahahah.. Sebab bukan cirit, tapi dia tak sempat nak gi tandas. Camne nak sempat kalau dah hujung-hujung tanduk, baru sebok nak gi tandas?????? Marah? Memang, tetap marah la wehhhh tapi saboo...

Sebabnya, nak balik kampong!!!!!! Ngeeeeeee!!!!

Tengahari ni nak balik, ambil kete, gi econsave, cari barang dapur kat mak ayah.. Ari ni rempit dengan jubah, pehhh terbaikkk!!!! Bawak macam mat rempit, 100km/j pun still lewat masuk ofis.. 7.34pagi baru punch.. better dari semalam 7.37 hahahaah..

Dah tu camne nak sempat kalau kuar rumah pukul 7.12? Dari taska kimi kol 7.15.. Memang bahana laaaa dicari.. Tapi takpe, aku tetap happy, walaupun bulan ni dah 3 kali punch kad aku merah hahahaahahah..

SEBAB AKU NAK BALIK KAMPUNGGG!!!!! HEP HEP HAPPY!!!!!!!!

p/s: Cam dah bertahun tak balik reaksinya kan hahaah.. lama weh aku rasa, last balik bulan 5, sekarang dah bulan 7... rinduuuuuuu

6 comments:

deelira@deeliraz said...

dapat ku rasakan aura kegembiraan itu sampai ke sini.. ;)

kemain dia suke

Ratu Hatiku said...

Wah...Seronoknya nk balik kampung.. kita jealous tau..uhuhuhuhu

bunga_rose said...

deelira:
harus la wehhhhhh.. ko pun tau kannn

ratu hatiku:
hihiihih.. jgn la jeles, meh balik kampung gak meh

Kesuma Angsana said...

amboi seronknyer !

Tukang Karut said...

cis!!!

eima said...

ok la ade la mkn2 best2 mak masak ek ... syoknye