Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, July 2, 2013

Bebel

Lambatnya masa bergerak ari ni... Rasa cam dari tadi jam dok lagu tu gak, tak gerak-gerak...

Balik ni menu untuk berbuka, lempeng nyior cicah kari ayam... nasi cam biasa dan sayur.. errr errrr... ape ekkkk... Ada kat rumah tu sawi jepun je.. Sedap ke klu kari ayam temu jodoh dengan sawi jepun masak sos tiram?? Hahahah.. takpee masuk dalam perut bercampur gak kannn.. janji ada sayur...

Cepat laaa masa berlalu... Eh, tadi baca blog Nana, kata petang ni teduhan kasih di awalkan erk.. Jawabnya tengok tv sambil kupas bawang laa aku kang... senonoh bebenoooo..

Weh, tapi kan, aku suka tengok Nabila berlakon dalam cerita tu.. best gila kot dia belakon, ko campak je watak apa kat dia, memang confirm boleh bawak dengan sukses.. Cuma watak Efa tu la... lakonan dia kurang berkesan kat jiwa aku ni... Kalau dia sedih, aku tak leh feeling laaa..

Tapi part aku paling suka tengok masa Nabila bawa si Ehsan aka Adi Putra yang masa tu pengsan tak sedar diri dalam kereta.. Comel bila dia cakap sorang-sorang.. "Olooo hensemnya dia.. Siapa? Cantik, saya cantik, terima kasih.. Eee hensemnyaa Ehsan ni.. Nak pegi mana? Hotel, isk tak baik... "Lebih kurang laa ayat dia..Sape tengok part tu je faham apa aku bebelkan ni klu tak tengok dok situ diam2 dah kikiki.. Tentiba emosi..

Tapi aku suka nabila.. eh, aku suka lakonan dia.. Personal life dia errr no komen laa.. tapi lakonan dia, terbaekk!!!!

Cepat laaa pukul 5!!!!!!!

3 comments:

Myra Jay said...

Nabila memang pandai bawak watak, abaikan luaran dia tu camne.. tp part belakon memang best.. :)

Yg part dlm keta masa ehsan pengsan pun best..hehee

eima said...

ending TK tu tak besh langsung tak de feels... typical malay drama la .... huhuhu

hayati hashim said...

A a. Drama best meronta jiwa raga ending spoil.