Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, July 11, 2013

Harap bertahan

Pagi tadi, sedar-sedar dah pukul 6 pagi.. Tu pun sebab Eqal nangis nak susu.. Terus kejut hubby.. Dia pun terpinga-pinga.. "Camne ni, tak makan ape pun ni" Hubby dah risau..

Maunya tak, hari kedua baru kot, perut tak biasa lagi kalau tak sahur... Pastu semalam, lepas sahur memang takde ngulang makan dah. Aku rasa aku steady lagi sebab sebelum masuk Ramadhan aku dah pulun gila-gila untuk ganti puasa, so perut dah ok, tak terkejut kalau tentiba tak sahur.

Tapi ganjaran hubby, petang ni dia ada majlis berbuka puasa kat Bora Ombak.. Aku jela berbuka sensorang petang kang.. tak adil kan.. Hubby ajak, tapi aku la tak kuasa nak rempuh jem nak ke KL.. Aku rela lagi buka puasa sorang-sorang dari pergi tempat jem camtu..

Eh, korang buka puasa semalam makan ape? Aku buat ikan bawal sweet sour je dengan goreng sayur yang aku pun tak tau nama dia, tapi bau dia pahit-pahit gitu.. Alhamdulillah... Selamat dah 1 hari puasa...

Gambar makanan? Takde, tak mo la kuruskan puasa korang tengok gambar makanan (haahahha cakap jelaaa ko tak beli-beli memory kad hp ko bunga oiiiiii)

Bebelan bebunga :
Pakai girdle PB ari ni dengan harapan lemak kat perut aku tersendat ke dalam sekaligus buat rasa lapar ilang, rasa kenyang je manjang haahhah... ada kaitan ke???

3 comments:

Ratu Hatiku said...

nsb baik cuaca hrni x panas kan blh la bertahan pose tu..
oo kalau pakai girdle blh bg hilang sikit rasa lapar eh...hihihihi baru tau..

bunga_rose said...

cuaca tak panas, tapi dlm ofis ni sejuk melampau sampai rasa cam nk beku dah.. aduuuiii

errrr tak pasal girdle tu memandai buat telehan sendiri je haahah

eima said...

smlm berbuka ngan MIL ...heheh