Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, July 24, 2013

Mabuk!!!

Tengah pening sebab mabuk tengok kad raya untuk bos aku bagi kat kenalan dia..

Mabuk nak cari senarai nama orang-orang untuk dihantar kad... Weiii nape laaa jabatan tuttt ni takde nak letak nombor telefon SU setiap bos depa?? Stress tau nak call operator.. Operator pun stress aku tanya banyak soalan hahahaahah...

Baru settle buat untuk 50+.. ada lagi berpuluh lagi.. Belom lagi nak balas kad-kad yang bos dapat huhuuhu...

Mabuk mabuk.. tapi mabuk kad ni ok lagi.. lagi mabuk lagi satu dah.. Dah Lewat 6 hari ni hahahhahahaha...

4 comments:

eima said...

aku nk diam2 je tahun ni tak nak tanya boss aku klu tak pitam cam tahun lepas

deelira@deeliraz said...

AMIN.. eh? kata nak sama2 hahaha

Fida Ghazi said...

ahkak dah 150 keping dh. ape ntah boss tradisional. nak cari address tuh! benci lah! nak tukar lah!

bunga_rose said...

eima:
haahhaha... boleh ke diam2 je?

deelira:
haahhhahah.. jgn ko aminkan aku zueeee...belom masanyaaa

fida:
pehh banyak tu kak.. saya baru dekat 80 keping pun dah pening dah hahaahah..

ceh nyampah nak dengar dah pasal tukar, propaganda kak fida semata hahaah...