Jom klik

kENgkaWAn

Friday, July 5, 2013

Oh Nuffnangku sayang

Yeyyy!!!!! Akhirnya yang ditunggu dah tibaa!!!! Cek idaman akhirnya sampai gak dengan selamat ke rumah... Gambar? Aduuiii tak terbeli-beli lagi memory kad untuk hp aku tu... Konon2 lambat beli sebab nak sambar hp lain laa kihkih.. bila tu tak tau laaa... So buat masa ni berblog tanpa gambar la jawabnya.

Ape pun mekaseh Nuffnang!!!!! Sayang ketat-ketat hikhik

Lepas dah cash out ari tu nuffnang kasik lagi rezeki.. macehhh lagi yer incik nuff..

2 dah masuk, ada 3 lagi menari kat dalam tu.. Kome duk la situ bebaik, jangan la kuar cepat sangat ye hihihihi...

Drypers, memang pilihan untuk anak-anak aku dari zaman Kimi sampai Haiqal, tu je pampers yang sesuai dan paling terbaik untuk kulit montot dia, coke harus laa dari kecik suka minum kan.. Kanebo Kate je aku tak tau ape sebab tak penah terserempak dengan dia hhihihi..

 Walaupun duit yang masuk tak selebat otai-otai blogger, tapi aku dah puas hati dah dengan rezeki yang diberikan.. Nama pun blogger picisan, jap timbul, jap tenggelam.. ada mood ada la entry, takde mood sunyi bersawang la blog..

Juga maceh buat kawan-kawan yang rajin masuk blog aku ni ha.. Sebab korang la aku dapat buat cash out pertama.. Hahahaah.. dah macam ucapan pemenang awards!! maklumlaaa kali pertama dapat cek dari nuffnang... Sampaikan hubby pun teruja sebab surat tu dia yang buka hikhik..

So, dah kasik incik hubby untuk cash kan.. Alhamdulillah, cukup wat belanja minyak dengan tol balik kampung minggu depan ngeeeeeeee!!!!

5 comments:

Masni Syafie said...

tahniah =)

Tukang Karut said...

untung la...

Tukang Karut said...

untung la....

adrianna syaz said...

Tahniah2..salam kenal..singgah kesini sbb cari resipi kek batik yang sedap..hehe..

Saya folo blog hati berbisik..klu sudi singgah ke blog sya ya..:D

bunga_rose said...

masni:
tq ^_^

tk:
untung gak laaaa... tapi takla sehebat ko kannnn ihihihih

adrianna syaz:
thanks follow.. boleh tinggal link tak, pc tak berapa nak betol hari ni so tak boleh nak detect link awak..