Jom klik

kENgkaWAn

Tuesday, July 30, 2013

Pose tak pose laaa...

Krup krap krup krap... Ermnnn sedap pulak rasa biskut oreo ni bila di makan secara sorok-sorok di bulan Ramadhan haahahahahaah....


Eh, korang buat ape tu?? Haip!!! Takmo takmoo.., mana boleh korang nak makan biskut gak.. korang kena pose, aku takpe, dibenarkan cuti hahahaahahah...

Semalam berbuka buatkan nasi lemak untuk hubby, alang-alang MIL kasik kepada mesin sampai 4 biji, daun pisang bergulung-gulung, serai berbelas batang, daun pandan 2 cekak... haaa tu tanda disayangi mertua tu tau kikiikkikiki...

So menjadi la nasi lemak super sedap sebab aku tiru resepi mat gebu, sambal ikan bilis, ayam goreng berempah dan semua adalah sukses!!!! Yeayyyyy!!!!!.. esok ek aku tunjuk resepi sebab gambar aku blom wassap dari hp hb ke hp aku.. Semalam hp sendiri abis bateri so tak leh snap-snap.

Nape hepi sangat? Opkoz sebab selama ni aku buat nasi lemak mesti kurang santan la, tawar la, tak rasa supe nasi lemak la hahaahahaha... ayam berempah pun selalu takde jadik pun rempah dia tu.. aku suka makan dia punya sampah tu.. tapi tak tau camne nk buat.. cian kan hahaahah.. Sambal bilis pun wallaweh, sedap kiikkiki.. Hubby yang cakap tau seme sedap, bukan aku.. haahahah..


Okla, nak nolong member adjust blog dia.. mintak tolong aku ejas, macamkan aku pandai hahaahahah... Dulu ada adobe photoshop boleh la aku nak godek2 bagi lawa gambar bagai, la niii huwaaaaaa.... takde adobe photoshop tu seperti separuh jiwaku pergi tau... sedihhhh...

Ok diakhiri dengan gubahan bunga yang kali pertama aku gubah kiikikiki... tak lawa ek? Takde seni la woiii tangan aku.. Ok, pasrah hahaaha...
Kenapa di balik meja? Yeee demi menyelamatkan dia daripada tangan dak Eqal.. baru berumur 1 jam kat rumah, dah sompeng depan pasu tu sebab Eqal tarik sampai terbalik...

Ok aku pasrah, kalau jangka hayat bunga ni tahan untuk 1 bulan je huwaaaaa....

5 comments:

deelira@deeliraz said...

bunga utk raya la tu.. bunga sebulan je hahaha

wah.. pandai nye nak adjust2 blog ek.. leh jadi blog designer nih
mihmihmih..

~aSHa~ said...

dear ada malware la...tak leh nak buka blog....

eima said...

tu la pasal kak sha .. tp ai klik advance je .. mls nk srh bunga kalut hahahha

Tukang Karut said...

oit... makan tak ajak!!!

bunga_rose said...

deelira:
kuikui.. mmg sedih weh klu 1bulan je tahan..

kak asha Y eima:
yeke? aaalaa camne ek.. dah cuba tutorial tak tau la camne ada lagi ke idok tu...

tk:
oiitt tak pose!!!!!