Jom klik

kENgkaWAn

Monday, July 8, 2013

Pot luck!!!!

Hoooolaaaaaa!!!! Ceria tak aii ari ni??? Hihhihihi.. harus la ceria sebab kejap lagi ada pot luck sempena sambut puasa..

Menu semua sedap sebab gabung 4 court kan... So ada nasi ayam, satey, spegeti oglio olio, capati, roti jala, desert, buah, aiskrim, chicken wing, hot dog... peargghhh sebut satu-satu pun dah kecur air liur aku ni hihihih..

Aku bawak roti jala je.. Buat sendiri? Takde maknanye aku nak menjala pagi-pagi buta iihihiih.. tempah dengan pengasuh anak kawan aku tu.. Pernah rasa roti jala dia, dan memang sedap, kuah pekat & banyak bahan.. Dia buat sekilo dapat lebih kurang 100 biji RM40 je dia ambil.. murah dah kot bagi aku.. Sebab aku tau camne penatnya menjala... Fuhhh!!!!

So pukul 11 jap lagi nak keluar pegi amik.. Sebbaik dekat je rumah dia, isteri polis, so kuarters dia kat belakang ofis aku ni jela...

Tapi tak bestnya laa.. hp aku still tak boleh ambil gambo, camne nak tunjuk gambar-gambar kat sini... Mencikk!!!!!!!!!


Bebelan membunga:
Gambar sambutan hari jadi kimi pun tak terupload lagi gambar akibat hp ngok ngek ku itu...

4 comments:

Fida Ghazi said...

kak pidah dah nekad..nak isi borang tukar HRMIs jugak minggu ni ...

nak mintak makamah shah alam!

maap komen tak relevan. sekian.

bunga_rose said...

hiphip horeyyyy!!! benarkah akak????

yeyy!!!! ada kawan menggedik bersama-sama!!!!

tak releven pun tak, tapi... apakah punca mu senekad ni kak???? curious!!!!

eima said...

syok la bunga ade geng .... ..tukar putrajaya la kak ... mei geng ngan aku plak

BUNDA a.k.a KN said...

assalamualaikum...salam kenal dari bunda...