Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, July 4, 2013

Seram..

Dah macam-macam bunyi kedengaran kat bilik aku ni wehhh.. cam bunyi cerek air dah masak pun ada uhuhuhhuhu...

Kuat gila angin hari ni... kat luar tingkap pun dah gelap.. Masa ni laa nak scary mery... Time aku sorang-sorang kat dalam bilik ni.. Bos pun kat atas bench sana nun... Eeee... buat-buat tak dengar jela bunyi tiupan angin yang bukan lagi sepoi bahasa, kurang bahasa dah tu.. Kuat wehhhhhh!!!

Sebbaik la aku ni kategori takut-takut berani... Kalau takut terus, mau aku kuar dok depan sana hahaahah...

Harap angin kencang ni bawak pergi hujan ke tempat lain.. Aku bawak moto ari ni.. jangan laaa hujan baru nak turun pukul 5 nanti.. tempat ni dah la menyeramkan...

Tengok.. dia dah main tolak2 pintu pulakkk angin ni... this is not funny ok angin... sila pergi ke arah timur sana!!!!

1 comment:

eima said...

tah2 yg lain kot tolak2 pintu ko tu ....muahahaha