Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, August 1, 2013

Mangsa keadaan

Harharharharrrrrr!!!!! Wei nak gelak wehhhh..

Aku order mc donald kikiki.. dasar orang tak pose... Sekali masa orang mc d tu call aku ada dalam bilik bos aku. So office mate aku, lelaki terpaksa la angkat tepon aku dan pegi ambil makanan kat depan lif.

On the way ke lif tu, punya ramai peguam dengan orang awam tunggu kes nak mula balik. Dan katanya tebal muka sebab semua orang pandang dia dengan pandangan menghukum..

Hahahahah.. apa tak nya, kan sekarang bulan puasa, dah yang tiba-tiba lelaki bimbit plastik mc d kat tangan apa kes? Padahal makanan tu untuk aku.. Cian sungguh...

Kalau aku, memang aku guide budk tu sampai dia sampai depan pintu bilik aku ni ha... takdenya aku nak gi amik depan lif.. malu kot wehhhhh hahaahahahahaha...

Cian office mate, mangsa keadaan kahkakhakhahka..

p/s:
Sedapnyeeeeeee hash brown dengan bege niii ngeeeeeeeee!!! Dasar tak maluuu muahaahahah...

4 comments:

eima said...

ko mmg kejam ... baik hati plak tu mamat tu tlg ko kan ...

bunga_rose said...

mamat ni baek weh.. aku je sokmo kejam dengan dia kahkahkah...

Tukang Karut said...

oit oit oit dan oit!!!!!

bunga_rose said...

ape oit oit, ko jeles kan tak dapat makan curi2 time bulan pose haahahaha