Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, September 19, 2013

Nak update, nak update!!!

Wahhhhh lamanya aku tak update... Rasa cam dah setahun lamanya walaupun hakikatnya baru nak masuk 2 bulan. Ni semua salah ofis aku ni la. Kedekut betol, nak berblog pun tak kasik... Lain la update blog sampai keje tak terbuat, terabai bagai.. Eceh, statement mempertahankan diri kekdahnya..

Rindu, macam-macam nak update.. Tapi tu la, kalau nak update kena bawak wifi gi ofis, malasnya nak berangkut, orang lain guna broadband, aku angkut modem tu ha haahahahah.. kuno bebenooo... dan sanggup aku bawak mai ofis semata rindu nak update kikiki..

Esok bos dah masuk keje, so ari ni nak update sampai lebam.. Schedule kan post pun ok gak nih...

So, nantikan cerita saya ye kawan-kawan, eh macamkan ada yang baca.. Nak cari-cari gambo dulu baru leh wat cerita khennn...

Till then, babaiiiiiiii.....

1 comment:

Ratu Hatiku said...

Patutlah dah lama x nmpk bayang... :)