Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, January 29, 2014

Tajuk bebel kot haha..

Bertemu lagi kita, dah nak balik ni takde idea pulak yang datang. Biasa awal pagi idea segar datang untuk update blog, tapi oleh kerna ada masa-masa tertentu je boleh buka, makanya otak terus jem haahah..

Aku nak masak yong tau fu petang ni, harap menjadi laa.. tengok resepi macam senang. Kalau jadik aku share, kalau tak aku diam je hahah..

Malam tadi membanting tulang buat kek coklat untuk potluck sempena maulidur Rasul Kimi kat sekolah tu. Last minute notice depa kasik, so apa yang ada kat rumah jela yang boleh aku buat. Nak buat bihun goreng, cik abang malas nak kuar gi beli bihunnya.

Gambar kek pun tak sempat nak amik, tapi macam sedappp je aku tengok sebab ada topping ganache tu hhahaah...

Ok, jumpa esok, nak pegi hantar surat ni, office mate ni laju je ilang bila bos balik awal haih.. aku lak yang tukang jadik pempostonye.. Bye!

1 comment:

~mama yang ayu~ said...

rajin nya wat sendiri kek. mesti sedap ni. faveret tu.. :)