Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, January 30, 2014

Yong Tau Fu

Semalam cakap nak buat yong tau fu kan.. Yeay!!! Semalam jadik buat gak, so nak tunjuk gambo, bolehy? Ngeee..


Haaa ada rupe ke idok?

Yeee, rupa ada, tapi rasa dia tidak menepati selera aku huwaaa...

Tapi, sebbaik la hubby dengan adik ipar aku makan sampai licin. Sangat mengambil hati hahahaahah...

Tak sedap sebab pedas gila. Pastu silap guna lada kering yang tak sedap. Lada kering tu rasa cam pahit-pahit sikit. So tak sedap kat tekak aku ni haa..

Resepi korang google aje deh. Senang ya amat buatnye.

Selamat la mencuba deh.

No comments: