Jom klik

kENgkaWAn

Thursday, March 27, 2014

Selamat Ulangtahun ke 30an Suami

Hari ni, ulangtahun suami ke 30.. Wahhh bagi kita dah rasa cam nak tua je kan.. tapi bagi lelaki tu, muda lagi tu.. haishhh.. Ni payah kawin sebaya ni, pulak tu suami muka muda, kita pulak kena sentiasa fikir camne nampak muda dari dia hahaah...

So, sebagai hadiah hari lahir ke 30 incik suami, aku ajak dia ambil cuti hari ni untuk spend berdua je.. ngeee.. lama dah tak spend masa berkualiti berdua.. Nak gi IKEA, nak gi SOGO, nak gi.. errrr.. ntah, tengok mana kaki menapak la jap lagi..

So, kat sini kita nak ucap SELAMAT ULANG TAHUN KE 30 BUAT SUAMI TERSAYANG, TERCINTA, TER..TERR.. apa lagi ek ter? hahaahahah...

Moga dengan bertambahnye usia, akan lebih bertambah bahagia, harmoni dan seangkatan dengannya rumahtangga kita ni.

Pastu, bak kata ahlong semalam dalam Bukan Kerana Aku Tak Cinta tu, setiap degupan jantung ni untuk abang, setiap nafas  eh ape ekk... lupa dah dialog dia haahahahah...

Tah ape-ape wish. Ok-ok takpe, nanti kita wish face to face la senang kan kikikik...

Terpaling penting, we love you abang @ papa @ bancik @ aicu hihihih... Tolong sampaikan sekali bagi pihak anak-anak, adik beradik & anak buah kikiki....


Ikhlas dari kami,



1 comment:

eima said...

hepi besday enlaki bunga....