Jom klik

kENgkaWAn

Wednesday, October 29, 2014

Update sikit

Wahh lama tak jenguk blog sendiri.. tak tau ape yang sibuk sangat.. Konon aku janji nak aktif balik kan tapi janji tinggal janji je ahahah... Mood tak mau gak datang walau puas aku paksa.. haihh...


So, nak citer ape ek... Aku dah dapat bos baru.. Setengah bulan gak la aku lepak sambil kemas-kemas barang bos lama. Oh, bos lama naik pangkat, tapi dia still ulang alik Shah Alam sebab masih ada kes dia yang belum selesai. Aku tak ikot pun bos gi Putrajaya walaupun dipelawa sebab jauh. Cukup la seminggu je aku tolong dia kat sana sementara dia dapat pengganti aku.

So, eceh, kita main so aje ari ni.. Ermnn pasal aku? Perkembangan terbaru aku adalah aku semakin kembang.. Selepas turun sebanyak 2-3 kg bulan puasa ari tu, terus lepas raya naiknye mendadak kepada 4kg. Hiphip horrreeyyy!!! Tahniah buat diri sendiri. Huwaaaaa!!!! Bukan tahniah sebenarnay tapi takziah. Rasa cam nak try je ubat kurus.. Kawan aku minum callista kopi bali... camne tah eja dia lupa dah aku.. katanya ada perubahan. Tapi aku ni jenis takut nak cuba, takut lepas dah turun, naik balik sobs!!

Anak-anak.. Hakimi macam biasa makin dewasa.. Makin banyak mulut cam mama dia gak hihihih.. 2 hari lepas penyelia taska dia cakap kat aku, dia antara 3 calon yang taska dia nak bagi anugerah pelajar cemerlang... Tapi camne nak bagi kalau dia ciwek sangat.. camtu ek eje? Maknanya manja.. kalau tegur sikit nangis.. adoiiii.. Lepas tu still tak pandai membaca..

Alaaahaii.. Aku pun tertunggu-tunggu bila dia nak pandai membaca.. Huruf semua tu kenal sangat dah.. Takpe.. tahun depan amik tusyen yer sayang mama..

Haiqal? Ermnn.. anak tu, sangat laa manja gak sekarang. Berdikari tapi sekarang dah pandai ikut perangai abang dia.. asiknye nak merajuk. Tapi sebbaik dia ni makan pujuk.. tak cam abang Kimi, sakit hati kalau nak pujuk abang dia.

Perkataan baru pun makin banyak... walau kadang aku tak faham pun ape dia nak cerita kat aku. Dia pantang abang dia bercerita, dia sama naik nak cerita gak.. Adeiiii berebut mama, kadangnya.

Owh, pertengahan bulan depan insyaallah, kalau takde aral Eqal akan masuk wad untuk dibedah. Alaa doc cakap potong sikit je kat tangan tu.. tapi kena bius penuh. Adui... walaupun tak berapa nak risau sebab doc cakap sebarang risiko adalah kecil, tetap gak aku cam risau gak la kan.. baru 3 tahun kot anak aku tu..

Korang doakan je ye semuanya selamat ye.. Thanks!

Ok nak balik dah ni, cam nak hujan dah kat sini babai...